Kategorie

Výrobci

Reklamace a vrácení

Následující informace si pečlivě přečtěte, dozvíte se zde jak předejít problémům při přebírání nebo používání zboží a jak správně postupovat při případné reklamaci nebo vrácení zboží.

Jak postupovat při a po převzetí zásilky

  • Při přebírání zásilky od kurýra (ještě za jeho přítomnosti) pečlivě zkontrolujte počet kusů zásilky (tj. balíků - pokud je více kusová) a jejich vnější neporušenost. Pokud nesouhlasí počet kusů zásilky, nebo je poškozen vnější obal zásilky (tj. kartonová krabice, lepící páska nebo obalový materiál) resp. samotné zboží, můžete odmítnout převzetí zásilky. Můžete také převzít takovou zásilku, je však důležité, abyste všechny zjištění týkající se neúplnosti nebo poškození zásilky písemně uvedli v potvrzení o převzetí zásilky a ihned nás o tom informovali.
  • Po převzetí zásilky od kurýra (tj. po jeho odchodu) zboží co nejdříve vybalte a zkontrolujte jeho úplnost a neporušenost podle přiložených dokladů (faktury nebo dodacího listu, případně návodu k obsluze, obsahového listu apod.) a o případných nesrovnalostech nebo vadách nás ihned informujte.
  • Předtím než začnete zboží používat, seznamte se s návodem (radami a instrukcemi) na používání a údržbu zboží. Zboží používejte a udržujte v souladu s tímto návodem (radami a instrukcemi) a výlučně k účelu pro který je určeno.

Jak postupovat při reklamaci zboží

  • V zájmu rychlého a bezproblémového vyřízení reklamace doporučujeme, abyste nás o případných nesrovnalostech v zásilce a/nebo vadách zboží informovali telefonicky nebo e-mailem ještě před podáním reklamace. Obratem vám poradíme nejvhodnější postup vyřízení vaší reklamace.
  • V případě reklamace odešlete reklamované zboží (vyčištěné a včetně kompletního příslušenství a dokumentace) poštou na naši adresu. Ke zboží je nutno přiložit fotokopii faktury a uvést popis reklamované vady zboží, jakož i jméno, příjmení a adresu, na kterou má být zboží zasláno po vyřízení reklamace, tel. kontakt, e-mail, případně číslo bankovního účtu pokud předpokládáte finanční vypořádání. Pro zjednodušení tohoto postupu můžete pro tento účel využít reklamační formulář, který vyplňte a přiložte ke zboží spolu s fotokopií faktury. Reklamované zboží doporučujeme před odesláním přiměřeně zabalit a pojistit.
  • Podrobné informace jak řešit reklamaci zboží naleznete v Reklamačním řádu.

Jak postupovat při vrácení zboží

  • Pokud jste spotřebitel, máte možnost vrátit zboží bez udání důvodu během zákonné 14-denní lhůty od data jeho převzetí.
  • Podrobné informace o vrácení zboží najdete v Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy a na tento účel můžete použít vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Potřebujete poradit?

S vybavením reklamace nebo vrácením zboží vám rádi poradíme na:

  • tel. čísle: 226 531 737, 739 951 373 (Po-Pá: 08:00 - 16:00)
  • e-mailem: info@enizon.cz (Po-Pá: 08:00 - 16:00)

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží nebo zboží ke vrácení:

Enizon, s.r.o. - Reklamační oddělení
Rosina 140
013 22 Rosina